لاہور قلندرز نے 52 رنز سے شاندار فتح کے ساتھ ملتان سلطانز کی جیت کا سلسلہ توڑ دیا

قذافی سٹیڈیم لاہور میں لاہور قلندرز نے ملتان سلطانز کو 52 رنز سے شکست دے دی۔

لاہور کے قذافی سٹیڈیم میں قلندرز کے باؤلرز کی عالمی معیار کی کارکردگی کے بعد لاہور قلندرز نے ملتان سلطانز کو 52 رنز سے شکست دے کر جیت کا سلسلہ ختم کر دیا۔ لاہور قلندرز کا بولنگ اٹیک ملتان سلطانز کے خلاف چمکا کیونکہ وہ دفاعی چیمپئن کو 130 رنز پر آؤٹ کرنے میں کامیاب ہو گیا۔

سلطانز کی جانب سے صہیب مقصود 29 رنز بنا کر ٹاپ سکورر رہے۔ ٹم ڈیوڈ اچھے لگ رہے تھے اور انہوں نے 12 گیندوں پر 24 رنز بنائے لیکن نوجوان زمان خان نے 13 ویں اوور میں ان پر قابو پالیا۔ زمان خان نے تین وکٹیں حاصل کیں اور 3.3 اوورز میں صرف 21 رنز دیے۔ کپتان شاہین آفریدی، حارث رؤف اور راشد خان نے دو دو وکٹیں لے کر ملتان سلطانز کی بیٹنگ لائن اپ کو تہس نہس کردیا۔

راشد خان نے محمد رضوان اور ریلی روسو کی دو اہم وکٹیں حاصل کیں۔ جیت کے ساتھ ہی لاہور قلندرز پوائنٹس ٹیبل میں دوسرے نمبر پر آگئی ہے۔ فخر زمان نے ٹیبل ٹاپرز ملتان سلطانز کے خلاف اپنی غیر معمولی اننگز سے قذافی اسٹیڈیم کو روشن کر دیا، انہوں نے 37 گیندوں پر 60 رنز بنائے۔ کامران غلام اور محمد حفیظ کی شاندار اننگز کی بدولت قلندرز نے ملتان سلطانز کو 183 رنز کا بڑا مجموعہ ترتیب دیا۔ فل سالٹ نے بھی 13 گیندوں پر 26 رنز بنائے۔

ملتان سلطانز نے کافی اچھا کام کیا لیکن قلندرز کے بیٹنگ آرڈر کو ٹھیک سے نہ گرا سکا۔ قلندرز کے باؤلنگ اٹیک میں شاہین شاہ آفریدی، راشد خان اور حارث رؤف شامل ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes
شیئر کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں

براہ کرم ایڈ بلاکر کو غیر فعال کریں اور ہمارے ساتھ تعاون کریں.

 یا اس ویب سائٹ کو اپنے ایڈ بلاکر سے وائٹ لسٹ کریں. شکریہ
error: ڈیٹا کاپی رائٹ محفوظ ہے!